پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان مشگين‌شهر از کشته شدن يک قلاده خرس قهوه‌اي در‌ مرز شهرستان اهر و مشگين‌شهر خبر داد.

شعارسال : يوسف محمدي  در جمع خبرنگاران در مشگين‌شهر اظهار داشت: با گزارش‌هاي مردمي در مرز شهرستان اهر و مشگين‌شهر يک قلاده خرس قهوه‌اي کشته شده است.

وي افزود: جسد اين قلاده در دره قميش دره‌سي پائين‌تر از روستاي ميزان کشف شد که سريعا اکيپ يگان حفاظت محيط زيست شهرستان مشگين‌شهر به محل اعزام شدند.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان مشگين‌شهر گفت: طي بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد که اين خرس با اسلحه توسط يکي از اهالي ساکن قشلاق حاجي حيدر از توابع روستاي گوروان حوزه شهرستان اهر مورد هدف قرار گرفته و بعد از تعقيب و گريز نهايتا در روستاي نياز کشته شده است.

محمدي بيان کرد: در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي عوامل موثر شکار اين حيوان در دستور کار قرار دارد که طبق پيش‌بيني‌هاي انجام يافته انتظار مي‌رود در کم‌ترين زمان ممکن نتايج مورد انتظار به دست آيد.

وي تصريح کرد: انتظار ما از دوستداران محيط زيست اين است که نسبت به حفاظت از محيط زيست اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موضوع را با ما در ميان بگذارند.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کدخبر: 20171025233013424، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین