پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
رئیس کمیسیون عمران و حمل ‌و نقل شورای شهر تهران،گفت: مدیریت شهری در دوره جدید فعلا بنای برای صدور آرم طرح ترافیک برای موتور سیکلت‌ها ندارد.

شعارسال : محمد علیخانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح صدور آرم طرح ترافیک برای موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: با توجه به تغییر مدیریت شهری این موضوع فعلا در دستور کار قرار ندارد.

وی تصریح کرد: البته در خصوص طرح اشاره شده، قرار است معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و کمیسیون تحصصی شورا جلساتی را برگزار کنند اما در کل بنای برای صدور آرم طرح ترافیک برای موتورسیکلت‌ها نداریم.

علیخانی بیان کرد: در شورای چهارم این موضوع مطرح شد که اعضای سابق کمیسیون حمل و نقل بر تصویب طرح تاکید داشتند اما در این دوره ما به این نتیجه رسیدیم که این طرح غیر کارشناسی است و چناچنه بخواهیم آن را اجرا کنیم نیار به بررسی بیشتر دارد.

رئیس کمیسیون عمران‌ و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: بر اساس آمار روزانه بیش از 3 میلیون موتورسیکلت در شهر تهران تردد می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آبان 1396، کدخبر: 1555484، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین