پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در کره جنوبی گفت که هدف ما جنگ (با کره شمالی) نیست و ایالات متحده و کره جنوبی به راه حل دیپلماتیک برای رویارویی با رفتارهای بی پروا و گستاخانه پیونگ یانگ متعهد هستند.

شعارسال: سی ان ان آمریکا نوشت: متیس در پی تکرار تهدید پیونگ یانگ برای آزمایش سلاح هسته‌ای و پیشاپیش سفر هفته آینده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به منطقه جنوب شرقی آسیا، از مرز دو کره دیدار کرد.

وزیر دفاع آمریکا افزود: اقدامات تحریک آمیز کره شمالی، صلح منطقه و جهان را تهدید می‌کند و پیونگ یانگ به رغم محکومیت جمعی در شورای امنیت سازمان ملل متحد، هنوز به اقدامات و روش خود ادامه می‌دهد.
وی با تکرار سخنان رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در باره کره شمالی گفت: هدف ما جنگ نیست، بلکه خلع سلاح کامل، قابل راستی آزمایی و بررسی و غیر قابل بازگشت شبه جزیره کره است.
به گزارش سی ان ان، هنگامی که وی در منطقه مرزی غیرنظامی میان دو کره سخن می‌گفت، صدای موسیقی و آوازهای تبلیغاتی که از سوی کره شمالی پخش می‌شد، به گوش می‌رسید.
متیس افزود: تاریخ به ما یادآوری می‌کند که در زمان‌های بسیار متفاوتی در کنار هم جنگیده ایم و هنوز هم امروز در کنار هم هستیم.
منطقه غیرنظامی با عرض چهار کیلومتر و طول ۲۵۰ کیلومتر که در دو سوی آن پایگاه‌های نظامی، میدان‌های مین و ساختارهای دفاعی مستقر شده است، مرز بالفعل دو کره به شمار می‌رود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج ، تاریخ انتشار 5 آبان 96، کد مطلب: 8939842، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین