پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۰۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز مشکلات دانشجویان بورسیه حل نشده است از این افراد خواست به شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کنند.

شعار سال: محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: مشکلات دانشجویان بورسیه هنوز حل نشده است.

نماینده مردم کرمان گفت: دانشجویان بورسیه که جایابی شده اند، حکم بورسیه دریافت کرده اند اما هنوز مشغول بکار نشده اند حتما به جناب آقای دکتر کی نژاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کنند. علاوه بر این می توانند به دیوان عدالت اداری نیز شکایت کنند اما فکر می کنم با مراجعه به آقای کی نژاد مشکل شان حل شود.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد نظر دولت در قبال دانشجویان بورسیه بهتر شده و مشکلات آنها حل شود. هنوز برخی از روسای دانشگاه ها همکاری نمی کنند اما مجموعه مدیران وزارت علوم آمادگی همکاری دارند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: دانشجویان بورسیه ای که جایابی شده اند، حکم بورسیه برای آنها صادر شده و فارغ التحصیل شده اند مشکلی برای اشتغالشان وجود ندارد اگر مشکلی دارند به شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 آبان 96، کد مطلب: 4129629: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین