پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
وزیر علوم در رابطه با مشکل دانشجویان بورسیه برای تبدیل دلار به یورو، گفت: این مسئله برای کل کشور است و فقط برای دانشجویان نیست که در حال بررسی و تلاش برای رفع آن هستیم.

شعارسال: محمد فرهادی در حاشیه تقدیر از برترین‌های دانشگاه امام صادق(ع) گفت: امروز به مجلس می‌روم تا پیرامون بودجه سال آینده تبادل‌نظر کنیم و سوالاتی که وجود دارد را پاسخ دهیم، بحث استیضاح به پایان رسیده است.

وی در رابطه با مشکل دانشجویان بورسیه برای تبدیل دلار به یورو، افزود: این مسئله برای کل کشور است و فقط برای دانشجویان نیست که در حال بررسی و تلاش برای رفع آن هستیم.

وزیر علوم در رابطه با بازگشت برخی دانشجویان بورسیه به کشور، اظهار داشت: گفته‌اند بورسیه‌هایی که در ۴-۳ سال اخیر به خارج رفته‌اند بازگشته‌اند، عمدتاً بخشی از دوره‌های آموزشی دکتری بوده است که به‌صورت ۶ ماه تا یک سال بود که این افراد بازگشته‌اند و عده‌ای هم از قبل رفته‌ بودند که خوشبختانه به کشور بازگشته‌اند.

فرهادی در مورد نحوه برگزاری آزمون دکتری گفت: قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی ابلاغ شده و آزمون به صورت متمرکز و طبق قانون برگزار می‌شود.

وزیر علوم در رابطه با حضورش در مجلس گفت: بحث استیضاح به پایان رسیده و امروز به مجلس می‌روم تا در رابطه با بودجه سال آینده تبادل‌نظر کنیم

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کد مطلب: 3912561، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین