پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۴۰۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
معاون قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت:دانشجویان بورس که برای تحصیل وارد ایران می شوند در صورت لزوم می توانند در دانشگاه کار کنند و شغل داتشه باشند.

شعار سال:

طالبی معاون قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل اظهار داشت:دانشجویان خارجی که در کشور ما تحصیل می کنند به دو صورت بورس هستند.

وی افزود:در گروه اول تمام هزینه های تحصیل با وزارت علوم است.اما در گروه دوم دانشجویان تنها هزینه شهریه را پرداخت نمی کنند و پرداخت هزینه های جانبی با خودشان است.

معاون قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در ادامه گفت:دانشجویان خارجی که به صورت آزاد در کشور ما تحصیل می کنند همه هزینه های تحصیل را خودشان باید پرداخت کنند.

طالبی با بیان به اینکه هیچ دانشجوی بورسیه ای که با ویزای تحصیل وارد کشور دیگری می شود نمی تواند مشغول به کار شود بیان کرد:در صورت لزوم دانشگاه ها برای اینکه دانشجویان بورس در نوع دوم،شغلی داشته باشند در انجام کار های دانشجویی و مشارکت با پروژه های اساتید برای آن ها همکاری های لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان بورس که وارد ایران می شوند اضافه کرد: ارائه خوابگاه های دولتی ،غذای با کیفیت ، امکانات آموزشی و رفاهی مناسب و همچنین پرداخت پول به آن ها از امکانات وزارت علوم برای این دسته از دانشجویان بورس است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 252927: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین