پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: 44 درصد اشتغال صنعت این استان را ساوه تامین کرده است و این نشان از پویایی واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان دارد.

شعار سال: رقیه یادگاری ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرستان ساوه اظهار کرد: ساوه 44 درصد اشتغال صنعت استان مرکزی تامین کرده است و در بخش کشاورزی نیز 16 درصد اقتصاد این شهرستان تامین می‌شود.

وی با اشاره به وجود 550 واحد صنعتی و تولیدی و وجود 87 معدن در ساوه اظهار کرد: وجود چهار شهرک صنعتی در این شهرستان بیانگر تامین زیرساخت‌ها و امکان ارتقای واحدهای صنعتی و تولیدی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: این شهرستان در حوزه تاریخی و گردشگری نیز ظرفیت‌های مطلوبی دارد که با تقویت و تامین زیر ساخت‌ها می‌توان برای ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از آن استفاده کرد.
یادگاری با اشاره به جمعیت 283 نفری این شهر گفت: رشد جمعیتی بالای ساوه نشان مهاجرپذیر بودن این شهرستان است و هم اکنون نرخ بیکاری در ساوه 6.5 درصد و سومین شهرستان استان مرکزی به لحاظ پایین بودن نرخ بیکاری است.
وی از بیکار بودن حدود 6 هزار نفر بیکار در ساوه خبر داد و گفت: رفع این میزان بیکاری با توجه به پتانسیل‌های موجود، مشکل سختی نیست و به راحتی می‌توان آن را برطرف کرد.
یادگاری با بیان اینکه تولیدات زراعی و باغی این شهرستان به ترتیب 21 درصد و 40 درصد است، افزود: ساوه بیشترین تولیدات باغی استان مرکزی را دارد و بیشترین بخش تولیدات را این شهرستان به خود اختصاص داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۸۹۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
-
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
به عقیده ی من تمرکز اشتغال در هر استانی نباید روی یک شهر باشد چرا که باعث ازدیاد جمعیت و مهاجرت از شهرهای دیگر استان به آن شهر میشود.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین