پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
«سید علی آقازاده» در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی استان مرکزی و شهرستان ساوه در شهرک صنعتی کاوه،‌ گفت: شرکت رنو فرانسه به عنوان سرمایه گذار اصلی خودروسازی رنو بعد از تحریم ها همکاری را معلق گذاشته و عملیاتی شدن این طرح ناکام مانده است.تلاش های مدیریت ارشد استان با هماهنگی مسئولان کشوری برای جایگزینی شریک خارجی در صورتی که شرکت رنو نتواند در این پروژه فعالیت کند،‌ دنبال می شود.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: تلاش برای حفظ قرارداد خودروسازی رنو ساوه با کیفیت مفاد منعقد شده در دستور است و در صورت هرگونه تغییر در قرارداد، جایگزینی شریک خارجی دنبال می شود.

«سید علی آقازاده» در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی استان مرکزی و شهرستان ساوه در شهرک صنعتی کاوه،‌ افزود: شرکت رنو فرانسه به عنوان سرمایه گذار اصلی خودروسازی بن رو بعد از تحریم ها همکاری را معلق گذاشته و عملیاتی شدن این طرح ناکام مانده است.

وی افزود: طرف فرانسوی اعلام کرده تا زمانی که شرایط تحریم ها پابرجا باشد نمی توانند در ایران فعالیتی داشته باشند.

به گفته استاندار مرکزی،‌ تلاش های مدیریت ارشد استان با هماهنگی مسئولان کشوری برای جایگزینی شریک خارجی در صورتی که شرکت رنو نتواند در این پروژه فعالیت کند،‌ دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نرخ بیکاری و افزایش میزان بیمه شدگان استان مرکزی در زمان سپری شده امسال نسبت به مدت مشابه قبل کاهش یافته و آمارها نشان از کارنامه موفق استان مرکزی در سایه هماهنگی موثر میان بخش دولتی و مدیران صنایع و بخش خصوصی در تولید و اشتغال است.

آقازاده گفت: تا 2 هفته آینده جزئیات کاهش نرخ بیکاری و افزایش شمار بیمه شدگان استان مرکزی را اعلام می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک استان و شهرستان ساوه، اظهار داشت: خروجی این نشست ها موثر است و تاکنون بسیاری از موانع تولید و اشتغال استان با هم افزایی و تعامل مدیران حوزه صنعت و دستگاه های دولتی برطرف شده است.

استاندار مرکزی گفت: با تداوم این راهبردها در قالب نشست های آتی شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی در ساوه کوشش می شود که در سایه همدلی و جدیت دولت و فعالان بخش خصوصی مشکلات اقتصادی رفع شود.

آقازاده با اشاره به بازدیدهای از شهرک حاشیه ای فانوس آباد و طرح کمربندی ساوه،‌ گفت: اراده استان بر کاهش مشکلات سکونتگاه های غیررسمی با ارایه خدمات رفاهی و زیرساختی است.

وی افزود: منابع مالی لازم برای آسفالت خیابان اصلی فانوس آباد و تامین قیر از سوی استانداری در اختیار شهرداری ساوه قرار می گیرد تا این پروژه عملیاتی شود.

استاندار مرکزی همچنین از اراده استان برای تکمیل طرح کمربندی ساوه خبر داد و افزود: این طرح بار ترافیکی حاصل از تردد خودروهای سنگین را از سطح شهر ساوه حذف می کند.

آقازاده در این نشست همچنین در خصوص شهرک صنعتی احمدآباد و ارایه راهکارهای لازم برای سرمایه گذاری زیرساختی تاکید کرد.

وی در مورد تامین برق مورد نیاز واحدهای این شهر صنعتی،‌ اظهار کرد: در اعتبارات سال آینده از محل منابع مالی استانی کمک هایی برای ایجاد خط انتقال برق پیش بینی می شود.

استاندار مرکزی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای استقرار در شهرک احمدآباد باید متناسب با این درخواست ها نسبت به ایجاد زریرساخت های مورد نیاز برق،‌ آب و فیبرنوری اقدام شود.

آقازاده تاکید کرد: با اهتمام مسئولان می توان تا سال آینده ۴۰ مگاوات برق برای این شهر صنعتی فراهم کرد.

وی گفت: شهرستان ساوه نه تنها برای استان مرکزی بلکه برای کشور دارای اهمیت ویژه است و به همین دلیل در سه ماه اخیر،‌ چهار سفر به این منطقه صورت گرفته و مشکلات حوزه تولید و صنعت در نشست های متعددی بررسی شده است.

استاندار مرکزی گفت: سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان مرکزی برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی و نیز سایر صنعتگران فعال در ساوه همراه است.

آقازاده تاکید کرد: با اهتمام جدی و همراهی دلسوزانه فعالان صنعتی، بخش خصوصی و دستگاه های دولتی اجازه داده نشده که برای یک کارگر استان در شرایط بحرانی،‌ مشکل ایجاد شود و این یک افتخار بزرگ محسوب می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 21آذر 97، کدخبر 786805: ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
بابت اینهمه فعالیت مهم وارزنده باید بگیم ممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین