پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ۳۰۰ هزار تنی آلومینیوم توسط ایمیدرو در نقطه‌ای نامناسب در حال اجرا است.

شعارسال: علی‌اکبر کریمی شامگاه پنجشنبه 19 بهمن 1396 در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: امروز پروژه 300 هزار تنی آلومینیوم توسط ایمیدرو در نقطه‌ای نامناسب در حال اجرا است در صورتی می‌توانستند این طرح را در اراک به عنوان قطب آلومینیوم کشور اجرایی کنند و انتظار می‌رود فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و این دو سازمان بررسی و تعامل برقرار شود.

وی افزود: سه شهرک صنعتی اراک امروز اشباع شده و این امر آینده توسعه صنعتی را با دغدغه همراه کرده، ایجاد شهرک صنعتی شماره 4 توسط دولت به تصویب رسیده و با قول مساعد رئیس سازمان محیط زیست در نخستین جلسه شورای محیط زیست کشور این پروژه مطرح می‌شود تا شهرک در کیلومتر 35 جاده تهران ایجاد شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که استان مرکزی از قابلیت‌های ویژه‌ای در بخش صنعت برخوردار است و می‌طلبد آن گونه که باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

کریمی بیان کرد: نظر به تاثیرگذاری استان مرکزی در روند بهبود اقتصاد کشور ضرورت دارد که از سوی متولیان کشور مورد حمایت قرار گیرد، در این راستا انتظار می‌رود جلسات ویژه‌ای تشکیل شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان مورد شناسایی و بحث قرار گیرد و از پتانسیل‌های استان استفاده بهینه شود.

وی ادامه داد: استان مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور همیشه مطرح بوده، اما با برخی سوءمدیریت‌ها به جایی رسیده که اکنون دیگر امکان استقرار واحدهای صنعتی جدید و ظرفیت اشتغال‌زایی برای 500 یا 1000 نفر از میان رفته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و آن کس که منصفانه قضاوت کند بر جهش‌های بزرگ حاصل از انقلاب می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت می متالز، تاریخ انتشار: 22بهمن1396 ، کدخبر: 10912: www.me-metals.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
تاسیس واحدای صنعتی توی حومه شهر خیلی بهتر از مرکز شهره
تومرکز شهر هم باعث ترافیک و الودگیه
امیدوارم البتهخ برای شهرک حتما تصفیه فاضلاب صنعتی بذارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین