پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت عزمی برای شنیدن پیام دلسوزانه مجلس برای ترمیم تیم اقتصادی ندارد گفت: اعتقاد به ناکارآمدی مسئولان تیم اقتصادی دولت در سطح کشور تشدید شده است.
شعارسال:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت عزمی برای شنیدن پیام دلسوزانه مجلس برای ترمیم تیم اقتصادی ندارد گفت: اعتقاد به ناکارآمدی مسئولان تیم اقتصادی دولت در سطح کشور تشدید شده است.

علی اکبر کریمی ، با اشاره به تحلیل عملکرد تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: در حال حاضر این موضوع و این فضای باور عمومی درباره ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت و عدم توان این تیم اقتصادی دولت برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده وجود دارد.

وی افزود: اعتقاد به ناکارآمدی مسئولان تیم اقتصادی دولت بعد از بحران اقتصادی شش ماه گذشته تشدید شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره تیم اقتصادی دولت به رئیس جمهور گفت: اینکه نمایندگان به رئیس جمهور نامه می‌دهند که رئیس جمهور شخصا در رابطه با این تیم را بازنگری کند به این سبب است که مجلس الزاما نمی‌خواهد فضای اقتصادی کشور را درگیر یک چالش مجلس و دولت کند.

وی عنوان کرد: اتفاقا مجلس این پیام را اعلام می‌کند که قصد همراهی و یاری دولت را دارد و قطعا دولت نیازمند تغییراتی است که بهتر از است از سوی خود رئیس جمهور و دولت انجام شود چرا که قطعا سبب بهبود عملکرد دولت می‌شود.

کریمی ادامه داد: با این حالاما متاسفانه پیام دلسوزانه به دولت هنوز شنیده نشده و یا اگر هم شده اقدام عملی برای پاسخ عملی به این پیام مشاهده نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نامه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور درباره موضوع بازار سکه و ارز بیان کرد: نامه مقام معظم رهبری که اخیرا صادر و به رئیس جمهور ابلاغ شد آخرین هشدار بود که این تغییرات و این فضای عمومی کشور قابل قبول نیست و باید تصیمات موثر برای ساماندهی وضعیت کشور اتخاذ شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 تیر 97، کد خبر: 1781327،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
دولت دیگر هیچ چیزی از مردم برای مهم نیست و کلا بیخیال قضیه شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین