پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
اصلاح جامعه در پی اصلاح مطبوعات و رسانه های گروهی یکی از مهمترین پیامدهای مطبوعاتی است که در نظام اسلامی اتفاق می افتد.

شعار سال: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر دوره مطبوعات و رسانه های جمعی روز به روز افزوده شده و افکار و عقاید جمعی بیش از پیش در رسانه ها منتشر شد، شکل گیری احزاب و گروه ها برای انتقال نظراتشان موجب شد تا هر یک به دنبال راه اندازی یک رسانه باشند اما بر دوش هریک از رسانه با هر نظر و عقیده ای یک رسالت وجود دارد که ملزم به تحقق آن در جامعه اسلامی هستند.

امام راحل در خصوص رسالت رسانه های گروهی در نظام اسلامی می فرمایند: " صدمه ای که اسلام و کشور از مطبوعات در زمان طاغوت دید بیشتر از صدمات سایر ارگان های طاغوتی به مردم و کشور بود، مطبوعات باید حامل پیام ملت و اسلام و مبلغ و مجری اسلام باید باشد، مطبوعات باید اخلاق الهی را در جامعه پخش کند، اما در زمان طاغوت درست برعکس بود.

این ها تلاش داشتند تمام مسائل اسلامی و مسائل کشور را به طرف منافع طاغوتی سوق دهند، اگر چنانچه مطبوعات اصلاح شود یک جامعه اصلاح خواهد شد".

در ادامه ویدئویی از سخنان معمار کبیر انقلاب در خصوص رسالت مهم رسانه‌های گروهی در نظام اسلامی را ببینید:


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: 6305920، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین