پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیازمند حضور هوشمندانه در شبکه‌های مجازی هستیم و این موضوع می‌تواند، سبب شود تا توطئه‌های رسانه‌های بیگانه خنثی شود.

شعار سال: سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در دیدار با هیئت‌های اجرایی نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونی‌های جهان اسلام اظهار داشت: شعار این اجلاس خاستگاه وحدت و تمدن اسلامی است و توسعه اسلام ناب و تولید محتوای غنی و فاخر از مهمترین رسالت رسانه‌های اسلامی است.

وی با بیان این که 400 میهمان در این اجلاسیه حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با ناتوی فرهنگی و رسانه‌ای، نیازمند حضور هوشمندانه در شبکه‌های مجازی هستیم و این موضوع می‌تواند،سبب شود تا توطئه‌های رسانه‌های بیگانه خنثی شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی از نظر فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی ظرفیتی بی‌بدیل دارد و امید است از ظرفیت حضور میهمانان 36 کشور در این اجلاسیه به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی نیز در این اجلاسیه اظهار داشت: اکنون تعامل و همکاری مناسبی به شبکه‌های بین‌المللی تلویزیونی جهان اسلامی در مناسبت‌های مختلف ماننددهه کرامت، ایام تاسوعا، عاشورا و غیره داریم.

محمدامین توکلی‌زاده خاطرنشان کرد: شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) و همکاری‌های انجام شده سبب شده تا عاشقان و دلدادگان امام رضا(ع) در نقاط مختلف جهان از این شبکه بهره‌مند شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448817:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین