پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نمایندگان رسانه‌ها اخبار شورای شهر را یکطرفه نشر ندهند، چراکه رسالت رسانه، پیام‌رسانی درست است.

شعار سال: حکمت‌اله داودی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین از توزیع دفترچه سیاست ابلاغی وزارت کشور در بین اعضای شورا خبر داد و بر مطالعه اعضا تأکید کرد، تا در زمان تصویب بودجه دچار مشکل نشویم.

وی گفت: ضرورت دارد لایحه بودجه سال 97، بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری که تصویب می‌شود، تنظیم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد:قاعدتاً اساسنامه تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین را اعضای شورا باید قبل از بررسی و تصویب در شورا، مطالعه کرده باشند تا اگر پیشنهاد و یا ابهامی دارند، برطرف شود، چراکه بعد از تصویب، طی این مراحل شدنی نیست.

داودی مطرح کرد: به عنوان نمونه قبل از ارسال لایحه به صحن، فراخوانی به اعضا داده می‌شد که این اساسنامه در شورا بررسی می‌شود و نظرات خود را ظرف مدت یک هفته به شورا اعلام می‌کردند، همانند کاری که در جریان بررسی لایحهاسنپانجام شد.

این مسؤول یادآور شد: بعد از تصویب اساسنامه در شورا و ارسال به وزارت کشور، در صورت تصویب و ابلاغ، درباره چگونگی هزینه سرانه ورزشی تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد:50 هیأت ورزشی در استان وجود دارد و اگر قرار باشد تمام آن‌ها زیرمجموعه این باشگاه قرار بگیرند، باید شهرداری را تعطیل کنیم، باید طوری عمل کرد که توقع ایجاد نشود و تمام هیأت‌ها نیت عضویت در این باشگاه نداشته باشند.

داودی تشریح کرد: فضا در رسانه‌های مجازی به شکلی شده که قرار است باشگاهی تأسیس شود و تمام هیأت‌های ورزشی عضو آن شوند، باید شرح وظایف این باشگاه برای همگان روشنگری شود؛ گروه تلگرامی که در این رابطه تشکیل شده، (ضمن اینکه هجمه‌ای را به سوی شورا و شهرداری وارد کرد) این نگرانی را به وجود آورد که دیگر بخش‌ها سهم‌خواهی کنند.

وی بیان کرد: شفاف و دوستانه صحبت می‌کنیم و هیچ واقعیت پنهانی نداریم و در انتخاب شهردار این را ثابت کرده و از درج مطالب در رسانه‌هانگرانی ندارماما خواهشمندم نمایندگان رسانه‌ها اخبار شورای شهر را یکطرفه نشر ندهند، چراکه رسالت رسانه، پیام‌رسانی درست است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:به عنوان فردی که سال‌ها در ورزش بوده، اعتقاد بسیاری به ورزش همگانی دارم؛ سازمان فرهنگی ورزشی آن طور که باید به این مهم توجه نداشته و قطع به یقین اگر این باشگاه تأسیس شد، باید ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، شرایط انجام ورزش همگانی برای همه اقشار جامعه را فراهم کند.

داودی سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را گرامیداشت و افزود: در روایات آمده که ثواب زیارت قبر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برابر با زیارت آرامگاه امام حسین(ع) است.

این مسؤول همچنین روز ثبت احوال و میلاد حضرت مسیح(ع) را گرامی داشت و تبریک گفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 دی 96، کد مطلب: 13961004000403: www.qazvin.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
ماهم امیدواریم مسئولین مردم رو در جریان همه مسائل مهم مدیریتی قرار بدند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین