پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: هنوز دو شهر خراسان شمالی با تنش آبی مواجه هستند.

شعار سال: غلامحسین ساقی افزود: شهرهای شیروان و اسفراین هنوز با مشکل کمبود آب مواجه هستند و مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه آب شرب مردم شیروان از سد بارزو تامین می شد، ادامه داد: این سد هم اکنون خشک شده و آب شرب مورد نیاز از چاه های قدیمی موجود در شهر تامین می شود.

ساقی با بیان اینکه آب شرب مردم اسفراین نیز از سد بیدواز تامین می شود، اظهار کرد: آب این سد نیز به زودی خشک می شود و باید آب مورد نیاز از چاه ها تامین شوند.

وی به بارندگی ها نیز اشاره کرد و گفت: طی یکی دو ماه اخیر بارندگی نیز وجود نداشته که بتوان در سدها ذخیره سازی و از آن استفاده کرد.

این مقام مسئول توصیه کرد: از شهروندان درخواست می شود تا کولرها را مورد بررسی قرار دهند تا آب آن به طور کامل قطع شود و از سوی دیگر از شست و شوی خودرو و حیاط با آب شرب به طور جدی خودداری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 968-4784-5: www.bojnourd.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
خدا به داد مردم تو فصل تابستون برسه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین