پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
در دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توسعه مناسبات دفاعی و امنیتی دو کشور تاکید شد.

شعارسال : ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان که به تهران سفر کرده است با حضور در محل ستاد کل نیروهای مسلح و پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس این ستاد دیدار کرد.

طرفین در این دیدار درباره مسائل دو طرفه و منطقه ای گفتگو و رایزنی کردند.

ضرورت توسعه مناسبات دفاعی و امنیتی در حل مشکلات مشترک به ویژه شناخت و مبارزه با زمینه های گسترش تروریست در مرزهای دو کشور، ضرورت گسترش مناسبات امنیتی، دفاعی در زمینه های صنعتی، ​تحقیقاتی، ​پژوهش و آموزش،​ تاکید بر مشترکات تاریخی، ​دینی و فرهنگی دو کشور و بهره گیری از این ظرفیت ها در مجامع بین المللی و منطقه ای و بهره مندی از ظرفیت های دفاعی و سیاسی در حل مسائل منطقه ای و تشریک مساعی به عنوان دو کشور بزرگ و قدرتمند منطقه بدون دخالت بیگانگان از جمله محورهای مذاکرات این نشست بود.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار:15 آبان 96، کد خبر : 389892،www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین