پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
نماینده مردم قصرشیرین گفت: ما دیداری با آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور داشتیم و در این دیدار باز شدن مرزها را به عنوان یک مطالبه منطقه‌ای مطرح کردیم و امیدواریم این مسئله به زودی حل شود.

شعارسال : «فرهاد تجری» نماینده مردم قصر شیرین ، پیرامون بازگشایی مرزهای مشترک با اقلیم کردستان گفت:به دنبال مشکلات و همه پرسی اقلیم کردستان چندین مرز ایران با کشور عراق بسته شد. با توجه به فضایی که در کردستان عراق به وجود آمد، جمهوری اسلامی با تشخیص و صلاح دید خود دستور مسدود شدن مرزها را با کردستان عراق صادر کرد.

او ادامه داد: خوشبختانه با کناره گیری بارزانی فضا به سمت بهبود و اعتدال خواهد رفت. ما دیداری با آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور داشتیم و در این دیدار باز شدن مرزها را به عنوان یک مطالبه منطقه‌ای مطرح کردیم و امیدواریم این مسئله به زودی حل شود.

تجری با تاکید بر اینکه "در حال حاضر یکی از مرزهای مریوان بازگشایی شده است" تصریح کرد: به زودی مرزهای کرمانشاه و به خصوص پرویز خان باز خواهد شد. گفتمان بر سر نحوه ورود با دولت مرکزی عراق انجام شده و با کنارگیری بارزانی مشکلی با بسته بودن مرزها باقی نمانده است. روابط اقتصادی ما با حوزه اقلیم باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم قصر شیرین با اشاره به اینکه "بارزانی به جای آنکه مدافع حقوق کردها باشد فضایی علیه کردها ایجاد کرد" افزود: متاسفانه عملکرد بارزانی ضربه زیادی به منافع مردم اقلیم زد. امیدواریم با تغییراتی که ایجاد شده رویکردی معقولانه از مسئولان اقلیم کردستان داشته باشیم تا این خلاء رفع شود.

نایب رییس کمیسیون اصل نود در خاتمه "پیرامون موضوع تبدیل کمیسیون اصل نود به دیوان و رد آن در مجلس" گفت: این موضوع به عنوان پیشنهاد در کمیسیون آیین نامه مجلس مطرح شده و از جهاتی خوب است اما به مطالعات عمیق‌تری نیاز دارد. موانعی چون حضور و ورود نمایندگان به موضوعات و ساختاری که برای این کمیسیون در قانون اساسی تعریف شده برای تبدیل به دیوان وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17 آبان 1396، کدخبر: 634448 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین