پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی ادعاها و موضعگیری های سخیف و بی پایه مقامات بحرینی در خصوص دخالت ایران در حادثه انفجار خط لوله نفت در آن کشور گفت: همواره اصرار و تاکید کرده ایم که ثبات و امنیت همه همسایگان خود را ثبات و امنیت خود می دانیم و بدان پایبندیم.

شعارسال:سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی ادعاها و موضعگیری های سخیف و بی پایه مقامات بحرینی در خصوص دخالت ایران در حادثه انفجار خط لوله نفت در آن کشور گفت: همواره اصرار و تاکید کرده ایم که ثبات و امنیت همه همسایگان خود را ثبات و امنیت خود می دانیم و بدان پایبندیم.

از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز یکشنبه افزود: ظاهرا تنها چیزی که مقامات بحرینی پس از هر حادثه ای که در آن جزیره بوقوع می پیوندد آموخته اند بر زبان جاری سازند، متهم کردن ایران است.

وی تاکید کرد: آنها باید بدانند دوران این گونه سخنان واهی و دروغ و زمان چنین فرافکنی ها و اتهام زنی های کودکانه بسر آمده است.

 وزیر کشور بحرین در پی انفجاری در یکی ازخطوط لوله نفت در روستای بوری در فاصله 15 کیلومتری منامه، در ادعایی با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی وب سایت این وزارتخانه اعلام کرد که این عملیات خرابکارانه یک اقدام تروریستی و با هدف ضربه زدن به منافع ملی بحرین و به خطر انداختن امنیت شهروندان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور بحرین در عین حال مدعی شده است که عاملان این عملیات خرابکارانه در ارتباط مستقیم با مقامات جمهوری اسلامی ایران بوده و به فرمان آن‌ها دست به این اقدام زده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار21 آبان96،کدخبر: 82726990، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین