پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای از وزرا و استانداران خواست در راستای نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.

شعار سال: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوردر بخشنامه‌ای از اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور خواست در راستای نظام‌نامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.

در بخشنامه جهانگیریبه اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور آمده است: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری به اعضای دولت مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم به‌منظور آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور و در اجرای تکالیف دستگاه­های دولتی براساس نظام‌نامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی، اعضای هیئت دولت و استانداران نسبت به تعیین حداقل یک روز در ماه برای ملاقات مردمی اقدام و گزارش اقدامات انجام‌شده برای حل‌وفصل مشکلات مردم را هر شش ماه یک بار به دفتر معاون اول رییس‌جمهور ارایه نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کدمطلب:1571730، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین