پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
بر اساس اعلام گمرک واردات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی از مرز 11 هزار تن گذشت.

شعار سالبر این اساس، رقم ریالی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از 218 میلیارد تومان است که این حجم از لوازم آرایشی و بهداشتی از 31 کشور جهان واردایرانشده است.

بیشترین میزان واردات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی در این مدت ازاماراتمتحده عربی به میزان 17 میلیوندلاربوده است.
پس ازاماراتنیز، ترکیه با 12.7 میلیون دلار،فرانسهبا 11.4 میلیوندلاروآلمانبا هفت میلیوندلاربیشترین میزان صادرات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی بهایرانرا به خود اختصاص داده‌اند.
این در حالی است که به گفته مسئولان و صاحب‌نظران این حوزه، میزان واردات لوازم آرایشی بسیار بیش‌تر از آن چیزی است که به صورت رسمی وارد کشور می‌شود.
بر اساس آمار ارائه‌شده در سال گذشته میزان واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بهایرانبیش از دو میلیارددلاربوده که از این حیث،ایرانهفتمین واردکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا بوده است.
کارشناسان این حوزه، میزان واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت غیررسمی را بیش از 80 درصد از حجم کل واردات لوازم آرایشی و بهداشتی عنوان می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تی نیوز، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کدمطلب: 8e8198825018 ، www.tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین