پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
پنجمین کنگره بین المللی حقوق دارویی 22 و 23 آذرماه 1396 در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران واقع در بلوار شهید فهمیده کرج برگزار می شود.

شعار سال: محمود عباسی رییس پنجمین کنگره بین المللی حقوق پزشکی با عنوان 'حقوق دارویی' با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کنگره ایجاد زمینه همفکری، همگرایی و تعامل سازنده بین صاحب نظران حوزه فقهی، حقوقی، اخلاقی و داروسازی است؛ گفت: این کنگره با محوریت سازمان نظام پزشکی و با همکاری و مشارکت برخی مراکز علمی داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برخی اندیشمندان فرانسوی، سوئیسی، ترکیه ای، هلندی، کانادایی و ازبکستانی در این کنگره بین المللی حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: محورهای مورد بحث در کنگره حمایت قانونی از ابداعات دارویی، حقوق و مسئولیت های داروخانه ها، سیاست جنایی ایران در قبال جرایم دارویی و حقوق و مسئولیت شرکت های تولید و توزیع دارو است.

عباسی مهلت ارسال چکیده مقالات این کنگره بین المللی را تا 30 آبان ماه عنوان کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در کنگره می توانند با دبیرخانه این کنگره با شماره تلفن : 88781036-021 تماس برقرار کرده و یا از طریق فکس : 88777539- 021 ارتباط داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کدمطلب:10326، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین