پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
قرارداد همكاريهای مشترك بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی و تجهیزات پزشکی بين وزارت بهداشت ایران و اروگوئه به امضای وزير بهداشت اروگوئه و دكتر لاريجاني به نمايندگي از وزير بهداشت کشورمان رسید.

شعار سالقراداد همکاریهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی بین ایران و اروگوئه در حاشیه سفر هیات اعزامی کشورمان به مونته ویدئو در اروگوئه جهت شرکت در کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در این کشور به امضا رسید.

همچنين در سفر هیات اعزامی از کشورمان به اروگوئه، متعاقب قرارداد همكاري قبلي فيمابين دو كشور ایران و برزیل، پروتكل همكاري واكسن و دارو بين وزير بهداشت برزيل و دكتر لاريجاني معاون آموزشي و نايب رييس كميته ملي غير واگير، به نمايندگي از وزير بهداشت كشورمان امضا شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری ، تاریخ انتشار 28 مهر 96، کدمطلب:38319، www.stnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین