پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
رئیس شورای شهر تهران از تحویل 10 هزار چادر به ارتش و سپاه برای توزیع در میان بازماندگان خبر داد و گفت: نیروهای اعزامی از امروز فعالیت جدی خود را آغاز کرده و مشغول پاکسازی شهر هستند و هر کجا هم که مشکلی پیش بیاید فورا اقدام می‌کنند.

شعارسال: ظهر امروز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر از جمله مجید فراهانی، محمد علی خانی، شهربانو امانی، یزدانی معاون خدمات شهری و جمعی دیگر از مسئولان از مناطق آسیب‌دیده زلزله در شهر سرپل ذهاب بازدید کرد.

وی درباره خدمات شهرداری تهران به مناطق زلزله زده گفت: شهرداری تهران از صبح بعد از زلزله فعالیت خود را آغاز کرده و ستاد بحران توسط شهردار تهران تشکیل شده و آقای یزدانی معاون خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران به صورت فوری خدمت رسانی را آغاز کرد.

هاشمی تاکید کرد: بخش‌های مختلف شهرداری از جمله ستاد بحران، بهشت زهرا،‌ پسماند و خدمات شهری فعالیت جدی خود را آغاز کرده و 600 نفر به همراه 93 دستگاه وسیله نقلیه و وسایل مورد نیاز از جمله آمبولانس، ماشین‌های مخصوص کفن و دفن، آتش‌نشانی و ... به منطقه اعزام شدند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از تحویل 10 هزار چادر به ارتش و سپاه برای توزیع در میان بازماندگان خبر داد.

وی افزود:‌ امکانات مختلفی از جمله مواد غذایی، بهداشتی و مخازن زباله در منطقه توزیع شده است و نیروهای اعزامی از امروز فعالیت جدی خود را آغاز کرده و مشغول پاکسازی شهر هستند و هر کجا هم که مشکلی پیش بیاید فورا اقدام می‌کنند.


شعارسال، با اندکی نلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 26 آبان 96، کدخبر:307057 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین