پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
مدیرگروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عدم جمع آوری زباله ها سلامت زلزله‌زدگان را به شدت تهدید می کند.

شعار سال: دکتر امیر کرمی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم گذشت بیش از یک هفته از وقوع زمین لرزه، در شهرستان سرپل‌ذهاب همچنان شاهد تلنبار و پراکندگی زباله ها در خیابان ها، پارک ها، کوچه ها، معابر و کنار چادرهای اسکان شهروندان هستیم .

وی افزود: اگر این وضعیت همچنان تداوم پیدا کند علاوه بر فاجعه زیست محیطی ناشی از پخش زباله های تولیدی که عمدتا پلاستیکی هستند، به دلیل عدم تجزیه پذیری و نیز به دلیل ازدیاد جوندگان و سگ های ولگرد ممکن است موجب بروز و شیوع اپیدمی ناشی از بیماری های مرتبط باشیم که آثار و تبعات ناشی از آن به مراتب می تواند بیشتر از خسارت ناشی از زلزله باشد .

وی گفت: علی رغم تاکید مکرر مسئولین بهداشت استان و شهرستان در خصوص بهینه سازی مدیریت پسماندهای تولیدی، مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

کرمی اظهار کرد: به دلیل نبود یک برنامه ریزی و سازماندهی مناسب در این خصوص، تهدید بهداشتی ناشی از جمع آوری و دفع نامطلوب زباله، موجب نگرانی و دغدغه مسئولین بهداشت و مردم شهرستان زلزله زده سرپلذهاب شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کد مطلب: 96082816077 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین