پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
۷ بانک برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه مشخص و سهمیه آنها نیز تعیین شده که از امروز، روند پرداخت تسهیلات در این بانک ها آغاز شد.

شعارسال: مسعود کرباسیان روز گذشته در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوبات هیات وزیران در ارتباط با حادثه زلزله کرمانشاه را به بانک ها ابلاغ کرده و روند اجرای آن را نیز پیگیری می کند.

وی تاکید کرد: بانک ها نباید روند اجرای مصوبات هیات وزیران در ارتباط با زلزله کرمانشاه را به تاخیر بیاندازند.

کرباسیان تصریح کرد: روند اجرای مصوبات هیات دولت به صورت ویژه از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه از بانک ها خواست در زمینه استهمال تسهیلات اعطایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز همراهی و همکاری کنند.

کرباسیان در مورد معافیت مالیاتی برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز گفت: برای این موضوع جلسه ای در وزارتخانه تشکیل و با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه موضوع مطرح و پیگیری خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان 1396 ، کدخبر: 4149296 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین