پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مازیار ناظمی از ارسال پرونده ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس به دستگاه قضا خبر داد و مدعی شد این پیرمرد پرتغالی بابت سه ماه کار در ایران مبلغ هفت میلیارد تومان درآمد داشته است.

شعار سال: مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش در صفحه شخصی خود از نهایی شدن حفظ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد تا بدین ترتیب در فصل آینده حضور پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به عنوان سهمیه های قطعی کشورمان در این رقابت ها باشیم.

نکته جالب توجه اینکه ناظمی از مدیران اسبق پرسپولیس بابت انعقاد قرارداد با مانوئل ژوزه انتقاد کرده و از آن به عنوان قرارداد "سوپر ترکمانچای" یاد کرده است. پرسپولیسی ها که به تازگی موفق به تسویه حساب با طلبکاران خود و اخذ رضایت از آن ها شده اند، طبق ادعای ناظمی بابت عدم حرفه ای گری در نحوه عقد قرارداد با ژوزه در نهایت بابت سه ماه همکاری با این پیرمرد پرتغالی مبلغی در حدود هفت میلیاراد تومان پرداخت کرده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش از ارسال این قرارداد به دستگاه قضا خبر داده و حالا باید منتظر اتفاقات جدیدی در این زمینه باشیم. اینکه پای محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس دوباره به عرصه فوتبال باز شود و درباره این پرونده پاسخگو باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کد مطلب: 1474834، www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین