پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
برخی از شهروندان یاسوجی که به نمایندگی پیشین شرکت خودرو سازی سایپا برای سفارش خودرو مراجعه کرده بودند نه تنها خودرویی دریافت نکرده اند بلکه پول خود را نیز از دست داده اند و از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری هستند.

شعار سال: نمایندگی پیشین شرکت خودروسازی سایپا در یاسوج که به دلیل برخی تخلفات و نارضایتی مشتریان از سوی شرکت سایپا در مرکز لغو امتیاز دایم شده است همچنان در لوای این شرکت در یاسوج به فعالیت خود ادامه می دهد و تا کنون نیز چند تن از شهروندان یاسوجی را سرکیسه کرده است.

شماری از شهروندان یاسوجی در ماه های اخیر برای خرید خودرو به این نمایندگی شرکت سایپا در شهر یاسوج مراجعه و پول خود را به حساب این نمایندگی واریز کرده اند تا خودرو مورد نظر خود را در موعد مقرر دریافت کنند اما حالا سه ماه از این موضوع می گذرد و نه تنها خودرویی دریافت نکرده اند بلکه برای رسیدن به سرمایه خود در حال پیگیری در مراجع قضایی هستند.

کارشناس امور مشتریان شرکت سایپا در مرکز گفت: شرکت خودرو سازی سایپا مدت هاست این نمایندگی را در یاسوج به دلیل تخلفات و شکایت های مردمی و مشتریان لغو امتیاز دائم کرده و همه امتیازاتش را بسته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شرکت خودروسازی سایپا در شهر یاسوج هیچ گونه نمایندگی ندارد و شهروندان یاسوجی حتما قبل از سفارش و خرید خودرو استعلام بگیرند تا مشکلی بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه در سطح کشور افراد زیادی با استفاده از نام شرکت های معتبر خودروسازی کلاهبرداری می کنند و این موضوع در رسانه ها نیز منتشر می شود، گفت: مردم برای خرید خودرو باید وسواس بیشتری به خرج دهند و فریب اینگونه نمایندگی های جعلی را نخورند.

کارشناس امور مشتریان شرکت سایپا در تهران افزود: افرادی که به این نمایندگی جعلی در شهر یاسوج مراجعه کرده و بابت خرید خودرو پول پرداخت کرده اند باید از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند و شرکت سایپا نیز از تهران این موضوع را در دستور کار قرار می دهد.

مستندات یک شهروند یاسوجی که از سوی این نمایندگی شرکت سایپا سرکیسه شده است را در زیر مشاهده می کنید.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 29 آبان 96، کد مطلب: 103885: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
بعد از اینکه لغو امتیازش کردن نباید چک کنن که فعالیتشو همچنان ادامه میده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین