پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران درباره آنچه که مبانی و شاکله موجودیت و قدرت دفاعی کشور و همچنین حمایت از مظلومین را ایجاد کرده، با هیچ‌کس مذاکره و معامله نخواهد کرد.
شعارسال : از اعلام روز چهارشنبه مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید این مطلب را هنگام بازدید از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان و آمادگی قدرت پدافندی کشور در برابر تهدید متجاوزین را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید با اشاره به تهدیدات و جنگ آینده اظهار داشت: حمله صدام به ایران در شهریورماه 1359 با تمرکز بر ضعف‌ها و آسیب‌های ایران انجام گرفت و رژیم بعثی هزینه اشتباه خود در محاسبات را با شکست در حمله به ایران پرداخت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در این بازدید توضیح داد: هم‌اکنون شکل‌گیری ائتلاف عربی-صهیونیستی-آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران به دلیل قدرت و توانمندی ما و حمایت از جبهه مقاومت است.

سرلشکر رشید تأکید کرد: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و دکترین نظامی برآمده از آن، همواره خطر حمله دشمن را جدی ارزیابی کرده و برای هرگونه وضعیت احتمالی، آمادگی دفاعی و قدرت بازدارندگی و تهاجمی خویش را افزایش خواهند داد.

وی در ادامه با تبیین تجربیات جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات در طول سالیان گذشته گفت: تجربه ما طی چهار دهه گذشته ناظر بر این معنا است که تضمین موجودیت، ثبات سیاسی و دستیابی به صلح، تنها با تکیه بر قدرت است که حاصل اعتماد و توکل بر خداوند، برخورداری از حمایت مردم شریف ایران و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران درباره آنچه که مبانی و شاکله موجودیت و قدرت دفاعی کشور و همچنین حمایت از مظلومین را ایجاد کرده، با هیچ‌کس مذاکره و معامله نخواهد کرد.

سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) امروز(چهارشنبه) به همراه معاونین این قرارگاه و معاونین ستادکل نیروهای مسلح از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)بازدید کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:1آذر 1396، کدخبر: 82739056،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین