پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در تشریح نشست غیرعلنی با حضور رییس کل بانک مرکزی گفت: در این نشست مقررشد پرداختی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای تمامی سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گیرد.

شعارسال: بهروز نعمتی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه، 5 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه دو ساعته رئیس بانک مرکزی گزارشی از وضعیت موسسات مالی و اعتباری به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی که در نحوه پرداخت به مجموعه کاسپین وجود داشت با دقت بیشتری مدنظر قرار گرفت بنابراین بر اساس اقدامات مناسب در رأس سران سه قوه و خواست نظام و مسئولان باید هر چه سریعتر مشکلات موسسات مالی حل و فصل شود.

وی یادآور شد: پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمامی سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گرفته و مبلغ 3 هزار و 600 میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به این امر اختصاص یافته؛ این رقم بیش از ۹۸ درصد مجموعه سپرده گذاران بوده است ضمن اینکه مسئولان درصدد هستند 2 درصد باقی مانده نیز پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: پرداختی سایر موسسات مالی نیز در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد بنابراین مجموعه پرداختی‌ها قریب به 95 درصد است که 5 درصد باقی مانده نیز با تلاش سه قوه پرداخت خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396 ، کدخبر: 358033 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین