پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
محمد نهاوندیان که خیلی تلاش کرد تا توسط حسن روحانی رئیس جمهور به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس شورای اسلامی معرفی شود اما با مخالفت سرسخت و غیر رسمی پارلمان مواجه شد، حالا جاسازی برای او در بدنه اقتصادی دولت شروع شده است.

شعار سال: حسن روحانی پس از رای اعتماد مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد از مجلس، به طور ناگهانی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری را پس از دو دهه احیا کرد و نهاوندیان را در این سمت گمارد.

خیلی ها پیش بینی کردند که حضور محمد نهاوندیان در سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور چندان دوام نیاورد و در یک پست مهم اجرایی اقتصادی منصوب شود.

حالا خبر می رسد که جاسازی برای محمد نهاوندیان در بدنه اقتصادی دولت در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، او را باید جایگزین احتمالی ولی الله سیف در بانک مرکزی بدانیم.

باید منتظر ماند و دید مجلس شورای اسلامی چه واکنش غیر رسمی یا رسمی به این انتصاب احتمالی در بدنه اقتصادی دولت نشان می دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 10 مرداد 96 ، کد مطلب: 39519190: www.ghatreh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین