پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
تیم ملی وزنه برداری ایران که برای صدور ویزا هم با مشکل مواجه شده بود،همچنان در آمریکا با بی مهری های آمریکایی ها دست و پنجه نرم می کند.

شعارسال: معطل کردن سهراب مرادی در بدو ورود به فرودگاه ال ای ایکس در گیت کنترل پاسپورت و انتقال وی به سالن پلیس فرودگاه باعث شد پنج ساعت معطلی نصیب ملی پوشان ایران شود.

پیش از این روادید سهراب مرادی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و دو نفر دیگر در دقیقه ۹۰ روز ششم آذرماه به دستشان رسیده بود تا مشخص شود که تیم ایران به صورت کامل در این مسابقات شرکت می کند.

همچنین برنامه ریزی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات هم نسبت به تیم ایران و چند تیم آسیایی دیگر همچون ازبکستان متفاوت است و سیستم حمل و نقل اعضای تیم برای انتقال از فرودگاه به هتل با چندین ساعت تاخیر و پس از پیگیری های فراوان مسئولان ایرانی در محل حاضر شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی شفاف ، تاریخ انتشار: 9 آذر 1396 ، کدخبر: 447313 ، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین