پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۷۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
رئیس جمهور بارها در خصوص برگزاری این جایزه از طریق وقف علمی تاکید کردند از این رو تاکنون تمام هزینه‌های برگزاری و تامین مالی این جایزه از محل وقف بوده است.

شعار سالسورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه مراسم اعطای جایزه مصطفی که در تالار وحدت برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور بار‌ها در خصوص برگزاری این جایزه از طریق وقف علمی تاکید کردند از این رو تاکنون تمام هزینه‌های برگزاری و تامین مالی این جایزه از محل وقف بوده است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های مهم جایزه مصطفی معرفی دانشمندان برتر جهان اسلامند و مبنای اصلی ارائه این جایزه اثری است که یک دانشمند مسلمان پدید آورده است و تعداد مقالات و ثبت پتنت در انتخاب دانشمندان تاثیر ندارد.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: ابتکار و خلاقیت دانشمند مسلمان و تغییرات و تاثیرات آن‌ها در جوامع بشری از شاخص‌های مهم جایزه است و هدف از برگزاری جایزه این است که جهان اسلام نسبت به نیروی فوق العاده‌ای که در اختیار دارد حساسیت بیشتری داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبروان ، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کدمطلب:12816474 ، www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین