پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۸۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
این روزها بحث بر سر انتخاب گزینه پیشنهادی مورد نظر دولت دوازدهم برای پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داغ است و در این میان یکی از گزینه های مورد بحث یک دانشمند کرمانشاهی است.

شعارسال: دکتر سعید ستایشی متولد ۱۳۳۵ از استان کرمانشاه، عضو هیئت علمی و استاد دانشکده فیزیک دانشگاه پلی تکنیک است که پیش از این معاون مخابرات دولت جنگ و مشاور وزیر علوم در دولت پیشین را عهده دار بوده است.

برای آشنایی بیشتر با این دانشمند ارزشمند کرمانشاهی و گزینه مطرح وزارت علوم پای سخنان دکتر روشنی، دانشجوی نمونه کشور در دولت دهم و یازدهم نشسته ایم که می گوید:

دکتر «سعید ستایشی» مایه ی فخر آسمان علمی کشور است.

این جوان برتر کشور در عرصه ی علم و فناوری و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه  اظهار کرد: با توجه به افتخار تلمذ در محضر دکتر سعید ستایشی شناخت بسیار خوبی نسبت به این نابغه ی ایرانی دارم.

وی ادامه داد: ایشان یک فیزیک دان، مهندس و دکتر علوم برق و کامپیوتر و مدیر موفق هستند.

ایشان دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد فیزیک، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی ارشد و دکتری برق مخابرات از دانشگاه صنعتی نوااسکوتیا کانادا می باشد.

روشنی بیان کرد: دکتر ستایشی نمونه ی بارز یک استاد اخلاق مدار است و به راستی حق پدری بر گردن تمام دانشجویان خود دارند و به این مورد شهره نیز هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: دکتر ستایشی سابقه ی بسیار درخشانی نیز در دوران معاونت خود در وزارت مخابرات داشته اند و بعد مدیریت ایشان را بارها در جلسات دفاع و امثالهم با تمام وجود حس کرده ام.

وی خاطرنشان کرد: امید دارم که تلفیق توان مدیریتی و دیدگاه مهندسی ایشان بتواند ثمرات خیری را در پیش داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه باختر ، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 52634 : www.bakhtardaily.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
3
من ۱۰ سال هست دانشجوی این استاد بزرگوار هستم. واقعا حق پدری به گردن دانشجویان خود دارند. خدا به ایشان سلامتی، سعادت و عمر طولانی عطا کند. ان شالله
محمد حسن مصطفوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
1
دکتر ستایشی استاد بی نظیر بنده در دانشگاه خوارزمی بودند، درود بر ایشان و توانمندی بی نظیرشان و کلی آموخته هایی فاخر ازیشان دریافتیم طی دوران تحصیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین