پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به همت صنعتگران اراکی سه هزار کانکس برای مردم زلزله زده در حال ساخت و اماده سازی است.

شعار سال: با آغاز کمک به اسکان موقت زلزله زدگان، صنعتگران یکی از واحد‌های صنعتی در اراک ساخت سه هزار کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه را برعهده گرفته اند.

آقای کبری مدیر این کارخانه سازنده کانکس گفت: قطعات و پانل این هلی کانکس‌ها به صورت ۲۴ ساعته در حال ساخت است و کانکس‌های تولید شده هر روز در قالب دو کامیون راهی غرب کشور می‌شود

آقای کبری افزود:بر اساس استاندارد‌های منطقه هر روز بیش از هفت هزار متر کانکس ساخته و به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد:۵۰ صنعتگر این کارخانه شبانه روز و در سه شیفت کاری مشغول ساخت و تولید هستند تا قطعات هر چه زودتر آماده و ارسال شود.

مدیر کارخانه سازنده کانکس در اراک صرفه جویی ارزی هر کانکس را دو هزار دلار عنوان کرد ادامه داد: ساخت هر کانکس در کشور تا ۴۰ درصد کمتر از قیمت خرید از خارج است.

وی مبا بیان اینکه مدت قرار داد ۱۰ روز است بیان کرد: صنعتگران همه تلاش خودرا می‌کنند تا ساخت همه قطعات در همین مدت انجام شود.

خانواده شهید آتش نشان رضا نظریه هم که در حادثه پلاسکو شهید شد به یاد این شهید یک عدد کانکس به هموطنان کرمانشاه اهداء کردند.

در مراسم گلریزان کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه هم در زورخانه مسجد ششناو تفرش چنج میلیون پول نقد و ۲۵ میلیون تعهد کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 6353175، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین