پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
دانشگاهیان دانشگاه تبریز در مخالفت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

شعار سال: از آذربایجان‌شرقی، دانشگاهیان دانشگاه تبریز در مخالفت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف ظهر امروز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

حجت‌الاسلام علی خدیوی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی در این تجمع، ضمن محکوم کردن سخنان گستاخانه ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اظهار کرد: مسئله قدس شریف مسئله دنیای جهان اسلام است و از این رو امت اسلامی باید پیش از گذشته ضمن حفظ اتحاد، وحدت، برادری و همدلی در مقابل توطئه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا خشم و نفرت خویش را اعلام کنند.

وی افزود: استکبار جهانی برای سرپوش گذاشتن شکست اخیر خویش از جبهه مقاومت دست به این حرکت بی‌خردانه کرده است ولی دشمنان اسلام بدانند که این اقدام بی‌خردانه رئیس جمهور آمریکا صفوف جهان اسلام را بیش از گذشته متحد خواهد کرد.

همچنین در ادامه این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی از جمله؛«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آل سعود» و « قدس باید آزاد شود»، اعتراض خود را در مخالفت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعلام کردند.

در خاتمه این مراسم دانشگاهیان دانشگاه تبریز با قرئت بیانیه‌ای اقدام آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، تاریخ 19 آذر 96، کد مطلب: 3671316: www.iqna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین