پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۸۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
شرکت بازارهای جهانی سی‌بوئه (بورس شیکاگو) و گروه سی‌ام‌ای فروش قراردادهای سهام بیت‌کوین را به ترتیب از ۱۰ دسامبر و ۱۷ دسامبر آغاز خواهند کرد.

شعار سال: شرکت بازارهای جهانی سی‌بوئه (بورس شیکاگو) و گروه سی‌ام‌ای فروش قراردادهای سهام بیت‌کوین را به ترتیب از ۱۰ دسامبر و ۱۷ دسامبر آغاز خواهند کرد.

سهام ارائه شده در این بورس‌های از نظر واحد هر قرارداد متفاوت خواهد بود؛ سهام بیت‌کوین در بورس سی‌بوئه از نوع اکس‌بی‌تی و برابر با یک بیت‌کوین خواهد بود. سهام بیت‌کوین در بورس سی‌ام‌ای از نوع بی‌تی‌سی و برابر با پنج بیت‌کوین خواهد بود.

قراردادهای سهام بیت‌کوین در این بورس‌ها با نرخ دلار آمریکا عرضه خواهد شد و این اجازه را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که بدون در اختیار داشتن ارز دیجیتال هم بتوانند در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند.

بورس سی‌بوئه اعلام کرده است که قراردادهای هفتگی، ماهانه کوتاه مدت و قراردادهای ربع سالانه ارائه خواهد کرد. در حالی که بورس سی‌ام‌ای قراردادهای دو ماهه و ربع سالانه را ارائه خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیجی کوین، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کد مطلب: -، www.digicoin.blog.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین