پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
رییس بانک مرکزی فرانسه، روز جمعه پس از نوسانات تجاری اخیر گفت که بیت‌کوین یک سرمایه خیالی است و افرادی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، ریسک آن به عهده خودشان است.

شعارسال : به نقل از رویترز، رییس بانک مرکزی فرانسه، ویلروی دو گالهائو، روز جمعه پس از نوسانات تجاری اخیر ارز دیجیتال گفت: بیت‌کوین یک سرمایه خیالی است و افرادی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، ریسک آن برعهده خودشان است.

ویلروی در سخنانش در کنفرانس پکن گفت: ما باید شفاف صحبت کنیم؛ بیت‌کوین به هیچ وجه یک ارز نیست، حتی یک ارز دیجیتال هم نیست.

او اضافه کرد: این یک سرمایه خیالی است. ارزش آن و نوسانات شدید آن هیچ مبنای اقتصادی‌ ندارند و هیچ کسی در این زمینه مسئول نیست. بانک فرانسه به آنهایی که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند یادآوری می‌کند که ریسک این کار کاملا بر عهده خودشان است.

دیروز قیمت بیت‌کوین پس از سقوط ۱۵ درصدیاز رکورد همیشگی خود در هفته گذشته وبا هشدار مدیران بزرگ مالی در مورد حبابی شدن قیمت آن، حدود ۹۶۰۰ دلار تبادل شد اما با اعلام موافقت قانون‌گذار آمریکا برای لیست شدن سهام آن در بورس، دوباره از مرز ۱۰۰۰۰ دلار فراتر رفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396، کدخبر: 4160276، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین