پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کارشناس هواشناسی: همچنان هوای سرد در شمال و شمال شرق کشورمان مستقر است و دمای 20 مرکز استان صبح امروز به زیر صفر رسید.

شعار سال: مرتضی ضراب درباره آخرین شرایط جوی افزود: سردترین مرکز استان کشورمان به ترتیب شهرکرد با 13 درجه زیر صفر، بیرجند با 10 درجه زیر صفر و کرمان نیز با نه درجه زیر صفر است.
وی گفت: البته در شمال شرق و شرق کشورمان سرمای هوا به اندازه ای است که با توجه به رطوبت موجود می تواند برای بارش های پراکنده آن هم به شکل برف در ارتفاعات سمنان و گلستان تاثیر بگذارد و به تدریج در ارتفاعات خراسان شمالی و رضوی شرایط برای بارش های خفیف برف کاملا مهیا است.
این کارشناس هواشناسی افزود: این در حالی است که در سایر نقاط کشورمان در روز آسمان صاف و آفتابی خواهیم داشت. جو به نسبت پایدار همچنان باعث می شود در شهرهای صنعتی پرجمعیت همچون تهران افزایش غلظیت آلاینده ها را پیش رو داشته باشیم.
وی گفت: از فردا شب دوباره­ یک سامانه بارشی جدید از سمت جنوب وارد کشورمان می شود، بنابراین برای فردا شب انتظار بارش های خفیف و پراکنده را در بخش های شرقی استان خوزستان و شمالی استان بوشهر داریم.
ضراب افزود: پس فردا یعنی برای روز جمعه این بارش های در نیمه جنوبی کشورمان قدری تقویت می شود.
وی گفت: تهران نیز امروز در گرم ترین ساعات پیش بینی می کنیم که دمای آن به 11 درجه بالای صفر برسد و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باشد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 22 آذر 96، کد مطلب: 1943286: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین