پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مدیرکل مدیریت بحران لرستان بر ضرورت آمادگی لازم در برابر زلزله در استان تاکید کرد.

شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران لرستان بر ضرورت آمادگی لازم در برابر زلزله در استان تاکید کرد.

رضا آریایی در کارگاه آموزشی مدیریت حوادث و بحران‌های طبیعی با محوریت مطالعه زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه که به همت معاونت آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: در زلزله اخیر میزان خسارت برآورد شده حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۶۲۰ نفر جان خود را از دست داد و ۱۲ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.

آریایی با بیان اینکه در زلزله سرپل ذهاب جامعه شهری بیشترین آسیب را دید، ادامه داد: در گذشته بیان می‌شد که خانه‌های خشتی و گلی آسیب می‌بینند اما حال مشاهده می‌شود که بیمارستان تازه ساز تخریب شده و سازه‌های بتونی نیز آسیب دیده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه زلزله کرمانشاه آلام زیادی داشت، ادامه داد: این زلزله کارگاه آموزشی بزرگی برای افزودن تجربه‌ها خواهد بود و باید از آن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هفته‌ای نیست که زلزله اتفاق نیفتد و در یک هفته چهار مورد با بزرگی ۶ ریشتر داشته‌ایم. این موضوع هشداری است برای زلزله‌های بزرگ‌تر و برای همین باید آمادگی‌های لازم را کسب کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 96092614247، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین