پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۹۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

شعار سال: رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است. میلیون‌ها نفر با پیروی از نظرات خلاقانه رابرت کیوساکی توانسته‌اند به موقعیت‌های مالی و اجتماعی خیره‌کننده‌ای در جهان دست یابند. از جمله ویژگی‌های بارز تفکرات و نظریات کیوساکی می‌توان به کاربردی بودن آن ها و ارتباط فوق العاده این نظریات با زندگی واقعی افراد جامعه است.

رابرت کیوساکی به خوبی می داند چطور باید یک برند ایجاد کند. این نابغه متخصص در امور سواد مالی و سرمایه گذاری به برند مجموعه همایش ها، بازی ها و کتاب های «پدر پولدار، پدر بی پول» مشهور است.

در اینفوگرافی زیر مسیر ثروت‌آفرینی از نظر رابرت کیوساکی ارائه شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مجله علم و فناوری، تاریخ انتشار 20 مهر 96، کد مطلب: -، www.tfetimes.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین