پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۹۹۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
قائم‌مقام وزیر کار از امکان حذف یارانه اقشار ثروتمند در صورت استفاده از بانک اطلاعات مالیاتی و بانک‌های دیگر خبر داد و گفت:‌ در آن صورت یارانه اقشار و افرادی که در فقر مطلق به سر می‌برند تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

شعارسال: ابوالحسن فیروزآبادی در پاسخ به این سؤال که آیا بانک‌های اطلاعاتی دولت برای حذف یارانه خانوار کفایت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: برخی بانک‌های اطلاعاتی که هم‌اکنون در دسترس است و می‌توان با استفاده از سایر بانک‌های اطلاعاتی دسترسی بیشتری برای شناسایی درامد افراد ایجاد کرد.

وی ادامه داد: درصورتی‌که اجازه استفاده از بانک اطلاعاتی مالیاتی و بانک‌های دیگر اطلاعاتی داده شود، امکان شناسایی دقیق‌تر افراد غیرنیازمند وجود دارد.

فیروزآبادی درعین‌حال گفت: 5 دهک درآمدی در سال آینده یارانه خواهند گرفت و شامل افراد تحت پوشش خواهد شد، به‌طوری‌که اگر خانواری در فقر مطلق بوده و امکان کسب درآمد نداشته باشد یارانه‌شان تا 700 هزار تومان قابل افزایش است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آذر 96، کد خبر:13960927000588 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین