پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم که از اول سال 1395 اجرا می‌شود سبب افزایش شفافیت اقتصادی می‌شود و با اجرای آن عدالت مالیاتی بیشتر از گذشته برقرار می‌شود.
شعارسال: به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، رسول رسولی اظهار داشت: در قانون جدید برای متعادل کردن توزیع درآمد و ثروت در جامعه، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است که برای اجرای این مهم، شفاف‌سازی اقتصادی و اصلاح سامانه‌های مالیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر اهمیت وصول مالیات در توسعه کشور، جدا شدن از درآمدهای نفتی و حرکت به سمت جایگزین کردن درآمدهای مالیاتی تاکید کرد و افزود: تحقق درآمدهای پایدار مالیاتی و عدم وابستگی اقتصاد و بودجه کشور به درآمدهای نفتی را امکان‌پذیر می‌کند و این امر با اجرای کامل طرح جامع مالیاتی در کشور محقق خواهد شد و دولت محترم نیز در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به درآمدهای مالیاتی کرده است.

رسولی افزود: درآمدهای مالیاتی نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور و استان داشته و مالیات به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای هدایت و کنترل سایر مؤلفه‌های اقتصادی به سوی تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی یکی از مسائل و دغدغه‌های مهم در زمینه مالیات را اشاعه فرهنگ‌ پرداخت مالیات در جامعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیاز به سرمایه‌گذاری و آگاهی دادن به مردم در خصوص نتایج و آثار مثبت آن داریم و به فعالیت و اطلاع‌رسانی بیشتری نیازمند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید حس کنند که پرداخت مالیات یک نوع مشارکت ملی است و پولی که به عنوان مالیات به دولت می‌پردازند صرف آبادانی کشور و ایجاد امکانات رفاهی برای خودشان می‌شود در این صورت با میل و رغبت بیشتر حاضر به مشارکت خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی تبریز فردا، تاریخ چهارشنبه 7 بهمن 1394، کد مطلب: 3896، www.tabrizefarda.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
الان دیگه همه بلدن چطوری مالیات دور بزنن البته مالیات فقط برای مردم عادی قشر های مرفه مالیات ندارن م.ف71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین