پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: دشت اردبیل از لحاظ منابع آبی در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و اگر این وضعیت ادامه یابد، آسیب‌های جبران ناپذیری را در منطقه شاهد خواهیم بود.

شعار سال: اصغر سلیمان‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه طرح صیانت از منابع آبی کشور که در سالن کنفرانس دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشت اردبیل از لحاظ منابع آبی در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و اگر این وضعیت ادامه یابد، آسیب‌های جبران ناپذیری را در منطقه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: صیانت از منابع آبی یک طرح ملی بوده و با توجه به اهمیت قضیه، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید ورود مناسبی را برای جلوگیری از اتلاف منابع و مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه حیات هر چیزی به آب وابسته بوده و تداوم زندگی به این مایه حیاتی بستگی دارد، تصریح کرد: تشکیل 4 کارگروه در جلسه طرح صیانت از منابع آبی استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و با تعیین مسؤولان این بخش و اجرای دستورات لازم امیدوار به اجرای هر چه مناسب‌تر وظایف محوله هستیم.
سلیمان‌زاده ادامه داد: رشد روزافزون جمعیت در نقاط مختلف کشور، توسعه شهرنشینی و افزایش تولیدات پسماند و فاضلاب‌های شهری و روستایی بر بحران آب دامن زده و در صورت مدیریت ناصحیح در سالیان آینده به شدت با کمبود منابع آبی مواجه خواهیم شد.
وی بیان کرد: صیانت از منابع آبی سطحی و زیرزمینی بر اساس رویکردهای فرهنگی، اجتماعی و قضایی از جمله وظایف تمامی دستگاه‌های اداری بوده تا با هماهنگی لازم در حفظ منابع آبی استان و اجرای صحیح قوانین اقدامات لازم را پیش از آنکه دیر شود، انجام دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۹۲۹۰۰۰۵۴۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین