پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی چادرهای امداد و درمان نزاجا به منظور آمادگی کامل خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله احتمالی در چند نقطه از مراکز نیروی زمینی ارتش خبر داد.

شعارسال: امیرسرتیپ دوم پزشک شهنام بابلی با اعلام این خبر افزود: برابر تدابیر امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش چادرهای امداد و درمان در چند نقطه از مراکز و کوی های سازمانی نیروی زمینی ارتش برپا شده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله در تهران، تیم های پزشکی نیروی زمینی ارتش با برپایی چادرهای امداد و درمان در کوی سازمانی شعبانیه، امیرالمومنین و اداره بهداشت و درمان در آماده باش کامل بسر می برند.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه از حادثه دلخراش زلزله درکرمانشاه تجربه بسیار بالایی را کسب کردیم، افزود‌: حادثه زلزله خبر نمی کند ولی نیروی زمینی ارتش از لحظه وقوع زمین لرزه در تهران تمامی بیمارستان ها، کادر پزشکی و تیم های امداد و نجات را در حال آماده باش قرار دادیم و اگر خدای ناکرده اتفاقی پیش آید با تمام قوا در خدمت ملت فهیم خواهیم بود.

سرتیپ پزشک بابلی توضیح داد: جیره های مواد غذایی اعم از آب معدنی، کنسرو ، خرما و نظایر آن را تهیه و به عنوان جیره اضطراری نگهداری می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: چهل تخته چادر گروهی،چندین دستگاه آمبولانس،اتاق های عمل صحرایی و تیم تجهیزات پزشکی آماده هر نوع خدمات دهی خواهند بود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5:2 ریشتر ساعت 23:27دقیقه چهارشنبه شب (29 آذرماه) تهران را لرزاند.

این زمین لرزه که در استانهای گیلان، البرز، قم، مرکزی و قزوین احساس شد در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد.

کانون این زلزله در مرز استان تهران و البرز در 3 کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و 9 کیلومتری شهریار به وقوع پیوست است.

این زمین لرزه در طول 50،96 و عرض 35،69 رخ داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 1 دی 1396 ، کدخبر: 82771762 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین