پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف ۵۰ هزار مترمربع اراضی ملی و کشاورزی طی یکماه گذشته در کرمان خبر داد و بر مقابله و مبارزه با حاشیه‌نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی تأکید کرد.

شعار سال: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف ۵۰ هزار مترمربع اراضی ملی و کشاورزی طی یکماه گذشته در کرمان خبر داد و بر مقابله و مبارزه با حاشیه‌نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی تأکید کرد.

«دادخداد سالاری» بر مقابله و مبارزه با حاشیه‌نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی تأکید کرد و از رفع تصرف ۵۰ هزار مترمربع اراضی ملی و کشاورزی طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد.

وی گفت: در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان موضوع اراضی ملی واقع در روستای سعیدی کرمان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی مشترک از اداره‌کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی و ثبت اسناد واملاک استان به همراه اداره ‌ل بازرسی راهکارها و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.

این مقام قضایی با اشاره به رفع تصرف ۵ هکتار اراضی ملی و کشاورزی طی یکماه گذشته افزود: چندین اکیپ و تیم ویژه در مناطق ۴ گانه شهرداری از پنج هکتار از اراضی ملی و کشاورزی در شهر کرمان رفع تصرف به عمل آورده و دست زمین خواران از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضای پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دادستان کرمان یادآور شد: در جهت رعایت و حفظ حقوق بیت‌المال و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و تعرض به منابع طبیعی و با توجه به تدابیر اتخاذ شده قضایی و انتظامی و حساسیت‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال در آذرماه امسال 5۳ مورد عملیات توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و شهرداری کرمان انجام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:96101407339، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خداروشکر که رفع تصرف شد ولی ای کاش زمینه های تصرف هم برداشته بشه تا نیازی به رفه تصرف نداشته باشیم!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین