پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
ستاد تبليغات جنگ ارتش و کميته هاي مردمي يمن، تصاوير لحظه اصابت موشک شليک شده پدافند ضد هوايي يمن به يک فروند جنگنده اف ۱۵ ارتش رژيم سعودي بر فراز صنعاء منتشر کرد.

شعارسال: ستاد تبليغات جنگ ارتش و کميته هاي مردمي يمن، تصاوير لحظه اصابت موشک شليک شده پدافند ضد هوايي يمن به يک فروند جنگنده اف ۱۵ ارتش رژيم سعودي بر فراز صنعاء و نيز تصاوير لاشه جنگنده تورنادي سرنگون شده ارتش سعودي را بر فراز استان صعده يمن منتشر کرد.

به محض آنکه موشک زمين به هوا به سمت اين جنگنده شليک شد ، خلبان بر سرعت جنگنده افزود و بالنهاي حرارتي رها کرد اما اين اقدامات خلبان نتوانست جلوي اصابت موشک را به جنگنده بگيرد.

دوربين حرارتي اين اقدامات خلبان جنگنده اف ۱۵و لحظه اصابت موشک را به جنگنده اف۱۵ ثبت کرده است.

چند ساعت پيش از سرنگوني اين جنگنده اف ۱۵ يک فروند جنگنده پيشرفته تورنادوي ارتش سعودي نيز در آسمان شهرستان کتاف در استان صعده يمن هدف موشکهاي پدافند ضد هوايي ارتش يمن قرار گرفته و سرنگون شده بود که ستاد تبليغات جنگ ارتش و کميته هاي مردمي يمن تصاوير لاشه اين جنگنده را منتشر کرده است.

جنگنده هاي متجاوز سعودي آمريکايي پس از سرنگوني اين جنگنده در پنج نوبت محل سقوط جنگنده تورنادو و لاشه آن را بمباران کردند تا آثار آن را از بين ببرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار: 19 دی 1396 ، کدخبر: 403971 ، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین