پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۶۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه 1396، بعد از بارش چندین ساعته برف،شاهد آشفتگی عجیبی در روند خدمات رسانی شهری در کلان شهر تهران بودیم. بسیاری از نبودها و کمبودها، با یک بارش ساده خود را بشکلی بد، نشان داد. با این وضعیت ، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، اولین کارت زرد رسانه ای خود را تسلیم شهردار محترم می کند. کارت زرد دادیم ،چون نقایص را عامدانه و مربوط به مدیریت مستقیم ایشان نمی بینیم. نقایص عامدانه یا ناکارآمدی مدیریتی،کارت قرمز دارند. از دوستان شهرداری تقاضامندیم ، کارت های زرد را جدی بگیرند، ..... .
شعار سال : امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه 1396، بعد از بارش چندین ساعته برف،شاهد آشفتگی عجیبی در روند خدمات رسانی شهری در کلان شهر تهران بودیم. بسیاری از نبودها و کمبودها، با یک بارش ساده خود را بشکلی بد، نشان داد.با این وضعیت ، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، اولین کارت زرد رسانه ای خود را تسلیم شهردار محترم می کند. کارت زرد دادیم ،چون نقایص را عامدانه و مربوط به مدیریت مستقیم ایشان نمی بینیم. نقایص عامدانه یا ناکارآمدی مدیریتی،کارت قرمز دارند. از دوستان شهرداری هم تقاضامندیم ، کارت های زرد را جدی بگیرند، ..... .

* اول صبح از مسیر خانه به محل کار : حجم بالایی از درختان و شاخه های شکسته شده و  آویزان در خیابان . می گویند حجم برف باریده شده، باعث این کار شده است . شاید یک جورهایی راست هم بگویند، اما آقای شهردار عزیر،بنظر شما چقدر دوستان پیمانکار فضای سبز و کارشناسان ناظر شهرداری، قبل از چنین رخدادی به سلامت درختان رسیدگی کرده بودند ( در صورت هرگونه پاسخ احتمالی غیر مستدل، گزارشی کامل از روند عقد قرارداد تا شیوه رسیدگی به فضای سبز تهیه و ارایه می گردد که مسلما بی حاشیه نخواهد بود) .

* سامانه 137 و بوق اشغال مداوم : از ساعت 8 صبح تا ساعت حدودا  11 و نیم ،موفق به تماس با سامانه 137 نمی شویم. بوق اشغال ممتد . با سامانه 1888 یا همان بازرسی شهرداری تهران ، تماس برقرار می کنیم و ضمن دلجویی از دوستان و عرض خسته نباشید برای حجم کار امروزشان و طرح مشکل ، بیان می کنند که خوب، برف باریده است و این مشکلات طبیعی است. شاید یک جورهایی راست هم بگویند ،اما آقای شهردار عزیز ، بنظر شما اختلال در سامانه مدیریت خدمات شهری در شرایط سخت(نه بحرانی)، امری طبیعی است ؟
در زمان ارسال این متن،ساعت هاست که منتظر تشریف فرمایی دوستان خدمات شهری هستیم. 

* ادب آداب دارد ، حمل و نقل عمومی هزار مشکل : اين جمله تنها از سه كلمه تشکیل شده ولي مفهوم بزرگي را در خود جاي داده است. هر كاري آدابي دارد يعني براي هر كاري بايد يك چيز هايي را رعايت كنيم . بشکل خاص، تمرکز ما بر داستان حمل و نقل عمومی و ادعایی است که در این خصوص در کلان شهر تهران می شود. شاید یک جورهایی هم راست بگویند و حمل و نقل عمومی در تهران وجود داشته باشد، اما آقای شهردار ، این حمل و نقل عمومی ادعا شده به احتمال قوی آن حمل و نقل عمومی نخواهد بود که دوست ماست . حمل و نقل عمومی که با یک برف 25 سانتی مختل می شود ، بنظر شما زیبنده کلان شهری مثل تهران است ؟ به نظر شما اصلا، کلانشهر تهران حمل و نقل عمومی در شرایط سخت(نه بحران) دارد ؟ یاد داستان طرح ترافیک افتادم ، داستان ناکارآمدی و کم بازدهی برای ما و منبع درآمد نسبتا پایدار برای بعضی ها.

* .....  .

شهردار عزیز، دکتر جان، جناب وزیر سابق و .... ، همان طور که در روند انتخاب حضرتعالی، صادقانه در دفاع از شما نوشتیم ، فکر می کنیم وظیفه داریم، اولین کارت زرد رسانه ای خودمان را تقدیم شما کنیم. کارت زرد دادیم، بدین جهت که شاید هنوز عمدی در کار نمی بینیم و سیستم  کم بازده موجود، مسبب بسیاری از این مشکلات است. اگر عمدی می دیدیم، مسلما کارت قرمز تقدیم می شد و صد البته جبهه متقابل و مستند رسانه ای.
تهران مدیریت بحران شعاری دارد، تهران خدمات شهری قشر و غیر عمیق دارد، تهران بحران های جدی دارد و .... . این چالش ها با تعارفات معمول مدیریتی و گفتار درمانی حل نمی گردد، برف 25 سانتی ، با وجود آنکه سفید است و پوشاننده و زیبا، بسیار دهن لقی کرده و هزاران اسرار هویدا نموده است . 

خبر اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
شهرداری تهران و شهردار جدید نیاز به زمان داره که بتونه با شرایط و مسائل اشنا بشه و باید این زمان رو بهش داد ولی از طرفی هم باید بدونن که زمان بر ضد اونهاست و باید هر چه سریع تر اقدامات لازم رو انجام بدن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین