پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رئیس پلیس راه راهور ناجا، گفت: اینکه یک مسئول در راهداری توقع دارد همه خودروها زنجیر چرخ داشته باشند توقع درستی نیست و بهتر است سطح جاده را از وجود برف پاک کنیم.

شعارسال: سردار حمیدی با اشاره به سخنان نصر از مسئولان سازمان راهداری کشور، گفت: اینکه ایشان گفته‌اند ماشین‌ها زنجیر چرخ نداشتند و همین امر باعث شده در جاده گرفتار شوند این نمی‌تواند درست بوده و متصور شویم که صرفا این موضوع اقدام کافی باشد.

وی ادامه داد: اگر سطح جاده‌ها به درستی از وجود برف پاک شود و برف‌روبی به موقع انجام گیرد می‌شود خیلی از بار ترافیکی را کاهش داد.

سردار حمیدی گفت: توقع اینکه همه خودروهایی که در سطح شهرها تردد می‌کنند دارای زنجیر چرخ باشند و فقط یک مسافت 50 کیلومتری را آن هم با شرایطی که استفاده از زنجیر چرخ دارد و دیده‌ایم که خیلی زود پاره می‌شود طی کنند توقع درستی نیست.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: ما در این مقطع کمبود تجهیزات راهداری را در سطح جاده‌ها شاهد هستیم و به قول معروف کمبود امکانات موجب شد خیلی از این توقف‌ها طولانی شود.

وی ادامه داد: می‌توانستیم با نمک‌پاشی شرایط را مناسب کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1396 ، کدخبر: 13961108000934 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین