پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۹
سردار جزایری با بیان اینکه هیچکس حق مذاکره و گفت‌‌وگو با بیگانگان در مورد توان دفاعی و موشکی کشور را ندارد، گفت: ارتقای توان دفاعی کشور بدون وقفه ادامه خواهد یافت و بیگانگان حق ورود به این میدان را ندارند.

شعارسال: سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به برخی خبرها و ادعاهای آمریکایی‌ها و بعضی سران کشورهای اروپایی پیرامون قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران، مجدا تاکید کرد: ارتقاء توان دفاعی کشور بدون وقفه ادامه خواهد یافت و بیگانگان حق ورود به این میدان را ندارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در شرایط امروز که رژیم‌های سلطه‌گر مدام علیه جمهوری اسلامی ایران دست به تهدید و ارعاب می‌زنند و یا در منطقه،‌ جنایات جنگی انجام می‌دهند، وظیفه نیروهای مسلح ارتقاء توانمندی‌های دفاعی در همه عرصه‌ها و از جمله سیستم‌های موشکی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: هیچکس حق مذاکره و گفت‌‌وگو با بیگانگان در مورد توان دفاعی و موشکی کشور را ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند 1396 ، کدخبر: 13961214000644 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
هرموقع آمریکا درباره مسائل دفاعی و هسته ای اش به پای میز مذاکره آمد ایران هم خواهد آمد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین