پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
در سایه ی غفلت مسئولین بسیاری از محله های رامهرمز یک مرکز فرهنگی،ورزشی و حتی مسجد و حسینیه ندارد اما در تمامی محله ها حتما و حداقل یک مرکز ارائه دهنده قلیان وجود دارد.

شعارسال: چند مدتی است شاهد این هستیم که در اطراف اماکن مسکونی و تجاری و حتی در مکان های عمومی از جمله پارک ها و شهرهای بازی مراکزی که به سفره خانه یا چایخانه معروفند شروع به فعالیت کرده اند.

اما این مراکز در عمل جز قلیان و مسائل حاشیه ای دیگر ،سرویسی ندارند و قاتل جان، سلامت ، فرهنگ و آینده جوانان شهر شده اند.

مراکز ارائه دهنده قلیان ، هیچ مانع یا عامل بازدارنده ای را در مقابل خود احساس نمی کنند و متاسفانه پای ثابت این اماکن نیز جوانان هستند و روز به روز به تعداد آنان افزوده می شود و نیرو جوان شهر را به تاراج می برند. این روند تا جایی پیشرفته است که به گفته جوانان شهرهای دیگر می توان رامهرمز را به عنوان شهر قلیان در بین شهرهای همجوار شناخت.

برای مراجعه به این مکان ها نیاز نیست وقت زیادی برای پیدا کردن آنها صرف کنید ، اگر اندکی از منزل یا خانه خود فاصله بگیرید به راحتی می توان یک مرکز یا حتی دو مرکز و چه بسا بیشتر را مشاهده کرد.

این مکان ها تا جایی پیشرفت کرده اند و ابایی ندارند که برای جذب مخاطب دست به کار های تبلیغاتی و فضا سازی و زیبا سازی مکان خود می کنند که در بعضی مواقع می توان آنها را با باغی کوچک و زیبا اشتباه گرفت،حال با توجه به اینکه هر چیزی مقدمه ای دارد قلیان هم می تواند مقدمه ای برای سمت و سو یافتن جوانان به سمت مخدر های بدتر و خطرناک تری باشد.

در سایه ی غفلت مسئولین بسیاری از محله های رامهرمز یک مرکز فرهنگی،ورزشی و حتی مسجد و حسینیه ندارد اما در تمامی محله ها حتما و حداقل یک مرکز ارائه دهنده قلیان وجود دارد.

در آخر سوال اینجاست که عامل بازدارنده کجاست و چه دستگاهی یا ارگانی است؟این مجوز ها چگونه و توسط چه نهادی صادر می شوند؟و آیا نظارتی هست؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری رامهرمز نیوز، تاریخ انتشار: 21بهمن1394، کدخبر: ....: www.ramhormoznews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین