پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
مرکز تحقیقاتی برزه واقع در اطراف دمشق که از مراکز علمی پژوهشی ارتش سوریه محسوب می‌شود از جمله مناطقی است که هدف حمله قرار گرفته و تلوزیون سوریه نیز آن را تایید کرده است.

شعارسال:*مرکز تحقیقاتی برزه واقع در اطراف دمشق که از مراکز علمی پژوهشی ارتش سوریه محسوب می‌شود از جمله مناطقی است که هدف حمله قرار گرفته و تلویزیون سوریه نیز آن را تایید کرده است.

*انبارهای مهمات ارتش سوریه در ۱۵ مایلی مرکز استان حمص نیز از دیگر اهداف این حمله بوده که ظاهرا ۴ فروند جنگنده انگلیسی آن را بمباران کرده‌اند.

*پایگاه‌های گارد ریاست‌جمهوری و لشکر چهارم ارتش سوریه در اطراف دمشق که مسئولیت حمایت از پایتخت سوریه را بر عهده دارند نیز از مناطق هدف قرار گرفته اعلام شده است. پایگاه‌های گارد ریاست جمهوری و لشکر چهارم عمدتا در داخل و اطراف شهر دمشق مستقر است.

*پایگاه‌های و مراکز تحت اختیار حزب‌الله لبنان نیز از دیگر مناطقی است که منابع داخلی سوریه گفته‌اند در حملات بامداد امروز هدف قرار گرفته است.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار 25فروردین 96، کد خبر: 422154، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
این سه منطقه ای که هدف قرار گرفته بود احتمالا هیچ فرد با انسانی در آن وجود نداشته است چرا که خبری از تلفات در آن منتشر نشده بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین